Filmfredag

Känner väl inte att dagen har varit så bra, men hoppas på en förbättring genom att krypa ner under täcket och se Changeling. Har precis sett filmen Prey som var hyffsad, inte mer än så tyvärr. Den var ganska förutsägbar om jag säger så. Annars har dagen mest bestått av sömn. Sovit mest hela dagen vilket förmodligen kommer daska mig i ändan sen när det är dags att sova för natten. Förhoppningsvis kan jag somna gött även då..:P... Har ju ingen tid att passa imorn heller så det kvittar ju egentligen. Skönt att få vila ett tag nu. Dock måste jag ju skriva den där förbaskade uppsatsen. Alltid lika svårt att börja. Hate it! Sen... när man väl kommit igång då brukar det i allafall rulla på ganska bra. Jag hoppas att skrivarflödet finns med mig till veckan. Need it!


Nu trycker vi på play...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback