Festen fortsätter

Igår kväll hamnade vi ett gäng hos Robba för att fira grabbarnas serieseger och runt fyra somnade jag, Henrik, Magnus och Tobbe hemma hos oss. Vaknade väl igen ca 6 timmar senare och då blev det full fart på oss igen. Systemet fick fin besök och pizzan slank ner i magen. Nu sitter jag med ny make up lagd och dricker min första cider. Grabbarna va lite törstigare så de har redan sipprat vätska i några timmar. Jag tror dock inte jag får några problem att komma ikapp.. :P.. hehe. Ikväll är det vi som hostar och sedan blir det parken.

In i dimman... vi ses?!


Kommentarer
Postat av: tess

vilken tur att det verkar ha löst sig med de tekniska problemen, DE ÄR ALDRIG ENKLA! fest för dig ikväll som jag märker, för mig också.. vi bälgar cider och shottar tequila rose, in i dimman var det va?! haha. kram <3

2009-02-28 @ 19:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback