"Endagssjukan"?

NEJ nu verkar det vara min tur. Frös mig ju till sängs igår och i morse vaknade jag med halsont och smärtor i öronen. Och är det nått jag inte vill missa under min utbildning så är det praktiken. Men så fick det bli idag. Synd, men sant. Får ju dock ta igen det med en dag så är jag frisk till veckan så är jag tillbaka då igen.. :)... Mig blir de inte av med så lätt inte!
Jag har dessutom ställt in mig på att detta enbart är nån endagsgrej som med varmt te och vila försvinner tills imorn. Imorn ska vi nämligen eventuellt på fest och till veckan är det skrivvecka så då vill jag helst vara på top. Festen kan man ju hoppa över, men skrivuppgiften är ju ett måste. :S...

Ha en bra dag!!





Kommentarer
Postat av: sandra

Hej hej :)

Du har blivit utmanad,kolla min blogg :)

Kramis

2009-02-07 @ 10:23:28
URL: http://sandraz86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback