Delfinal 1 - GÖTEBORG

Så var delfinalen i Götet avklarad och jag är nöjd med resultatet av röstningen. Helt klart rätt låtar som skickades vidare till Globen. Andra chansen går att diskutera, men ändå hyffsat okej.. :)... När Caroline af Ugglas tog ton så ville jag först bara sjunka genom jorden, men när jag väl hade lyssnat till melodin så kunde jag inte låta bli att tycka om den. Inte överdrivet mkt, men mer och mer sådär. Sådär som det kan bli med vissa låtar ni vet!! Största besvikelsen ikväll var ju ändå Shirley Clamp. Vad hände där liksom?!! Synd!
Och nått under festivalens första del saknades.... Ni vet han som har ett förnamn som en djur och förklarade sin kärlek till Carina Berg förra året. Ja BJÖRN GUSTAVSSON såklart. Har inte hört nått om han dyker upp i år... Men jag hoppas!!
Även Luuk lämnar ett tomrum efter sig, men denna kära Mede kvinna kan nog bli en storfavorit hon med. Skojsig människa!!

Nu väntas det film. Älsklingen jublar över att melodifestivalsyran lagt sig för denna afton. Men då lilla gubben kan jag informera dig om att det är ett antal lördagar kvar... delfinaler, andra chansen, finalen... jösses vi har hela våren med melodier framför oss hehe... Älskar dig goding!!

Det var nog tur att vi inte letade oss ut i vimlet ikväll för nu har jag åkt på feber dessutom. Kände mig aningen sliten tidigare idag när jag satt och kikade på älsklingen som städade akvariumet.



Ja ni ser ju själva.. :S...



Vi ska se Australia... Nicole Kidman om jag ej missminner mig.... Får hoppas hon ej gör oss besviken.. ;)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback