Deja vu...

...nej då inte alls, men man skulle lätt kunna tro´t. När jag kom hem satt nämligen Älsklingen och Robba framför Gears of War. (Ni vet det där spelet som grabbarna i klassen förmodligen skulle tycka vore ASHÄFTIGT, medan jag föredrar mildare typer av tv-spel.. :P..) Men de verkar då i varje fall njuta av varje minut framför skärmen då de fortfarande sitter kvar och spelar. Får nog dock be dem ta en paus snart för magen min skriker efter föda. Blir några lättstekta hamburgare. Orkar inte med nått mer avancerat ikväll. Är trött som vanligt och fryser som en dåre. Tvättid har vi dessutom så det får räcka med den anträngningen för ikväll.

Hm.. har fått nys om att en nybörjarkurs i dans ska starta vecka 8. Kan inte annat än känna mig lite lockad att gå dit. Men jag är ju så feg. Eller jag har blivit feg. Kommer med åldern har jag hört!! :P...




Kommentarer
Postat av: Cina

ååååh, vad är det för danskurs som börjar tro? och är det i f-stad? jag har ALLTID velat dansa.... gud så kul!



Kramiz

2009-02-04 @ 18:25:15
Postat av: Cina

Guud va kul det låter! synd bara att man är såå osmidig och vig som ett kylskåp... :)

2009-02-04 @ 21:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback