Dålig utmanare

Idag blev jag utmanad av Sandra, men så har jag mina bilder på en bärbar hårddisk som jag faktiskt inte orkar koppla in. Lat och fruktansvärt tråkig, jag vet! Sorry Sandra.. ;)...

I morse vaknade jag och älsklingen runt elva. Då klev Henrik upp och kokade te medan jag låg kvar och läste klick. Vi fick även ett samtal runt denna tid från en intresserad köpare av tv:n. De skulle titta förbi vid 16 och förhoppningsvis tar de tv:n med sig när de åker igen. Skulle verkligen vara skönt att bli av med den!

Ikväll börjar melodifestivalen. Jag är nog mer intresserad än vad jag ibland vill erkänna. Älsklingen är dock ingen melodifestivalprisse. Men förhoppningsvis kan jag få honom att titta ändå... så trist att behöva sitta själv. :(...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback