Burr...

Räkor, Champinjoner, Wokgrönsaker, Vatten, Hönsbuljong och Kryddor. Denna blandning serverades idag med pasta. Smarrigt vill jag lova. Till denna delikata måltid drack vi vatten. Och när jag säger vi menar jag självklart jag och min älskling. Underhållningen under middagen bestod utav American idol. När vi ätit färdigt kom Mamma och Pappa Stjernberg på besök. De lånade filmer, kikade på firrarna och pratade en liten stund innan de for hemåt igen. Trevlig tittinstund. Vid detta tillfälle kände jag och min karl att sötsuget bara växte och växte. Suget bara måste stoppas!! Ingen av oss orkade dock sätta sig i bilen för att åka till affären. Så plötsligt kom jag på den geniala idén att vi kunde baka negerbullar. Vi satte fart direkt och när de var färdigrullade och hade fått ligga i frysen en stund så kröp vi upp i soffan och smaskade medan filmen Keith rullade på skärmen. 3 av 5 till filmen och en klar 5:a till godiset. ;)..

Nu väntar sängen. I´m sooooo cold..... (hackar tänder)



Kommentarer
Postat av: Karin

Jaha va skoj, men du pysslar inte m det nu va?

Jag jobbade iaf aldrig som frisör, hade tröttnat i mitten av 2an redan...haha

Mot sötsuget så har jag en bra grej!

Ananas, färsk! Supergott!!!

2009-02-05 @ 21:49:38
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback