Boktips tack!!

Jag är en riktig läslus. Vill, nästan måste, ha en bok att läsa jämt. Ja inte jämt, men innan jag kryper till kojs eller de tillfällen då jag har en lugn stund för mig själv och vill koppla av. Då älskar jag att gräva ner mig i en bra bok. Problemet är att hitta bra böcker. Eller iallafall bra böcker jag inte redan läst. Så nu skulle jag vilja ha er hjälp.

Har du nått bra boktips?

Var inte blyg utan skriv nu och tipsa mig.. :)....
Böcker som intresserar mig är gripande böcker. Gärna verklighetsbaserade. Exempel på böcker jag älskar: Gömda, Pojken som kallas det.... hm... Danielle Steel har en hel del bra. Men jag är öppen för förslag!!





Åh nu fick jag ett sånt där lässug.... ska låta täcket värma min kropp och läsa några sidor. Just nu är det Liza Marklund - Livstid som tagit plats på sängbordet.



Kommentarer
Postat av: J

Har ganska så nyss läst ut Tyskungen som Camilla Läckberg skrivit! Den är baserad på verkliga händelser, som hon blandat ihop så bra :) Den är lång, men den går inte att lägga ifrån sig :P

2009-02-09 @ 18:44:30
URL: http://angelwhite.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du inte läst Stieg Larsens böcker är det ett måste, sen har du Jens Lapidius båda böcker. Snabba cash och Aldrig fucka upp. =)

2009-02-10 @ 14:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback