Are u the next...

American idol?!! Det är vad vi skådat de senaste timmarna. Pinsamt, roligt, förvånande bra, förvånande dåligt!! Lite skillnad på American idol och Svenska idol. Både åt det ena och det andra hållet. :S...
Idag fick jag sms av Elin. Hon och ett gäng ska åka buss till grabbarnas bortamatch den 15 februari och jag är väl inte den som är den. Klart jag blir med... :)... Blir skoj! Alltid roligt att få hänga med på en bortamatch och heja på även därifrån. De måste ju känna vårt stöd hehe. Tror älsklingen blev glad också... eller ja det verkade så iallafall :P.. hehe. 

Nu ska jag se ett Private Practice och sedan sova. Imorn ska vi ha matte första lektionen och jag ska se till att vara där lite tidigare för att kopiera upp lite material. Lärare som jag är (nästan....snart)... ;)...  

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback