Är det jul snart?!

Snön vräker ju ner. Man skulle kunna tro att det är december och att det snart är jul. För så var det ju alltid när jag var liten. Snön föll INNAN jul. Det var bättre förr vet ni!!

Jag klev ur sängen för bara en liten stund sedan och min skrutt ligger fortfarande kvar och sussar. Vi är ena trötta stackare hehe. Jag ska sätta mig med en filt omkring mig och dricka te strax för nu dammar halsen och jag har lock för öronen. Jädrans förkylning. Den smyger sig sakta sakta på.

Pratade med Magnus i natt... han är ju den enda personen jag vet att jag med säkerhet kan ringa mitt i natten utan att väcka hehe. Tydligen har han och Henrik små fans därute bland kottarna. Vi hittade en liten grabbs sida där han hade skrivit en lista på bästa lirarna. Längst upp hittade vi C.Ronaldo och på 9:e resp. 10:e plats fann vi Magnus och Henrik Stjernberg. Haha va underbart go. Samtidigt som jag blev aningen stolt över mina favvobröder så känner jag ett sting av avundsjuka. Vart är mina fans?!! hehe... jag kanske borde åstakomma nått innan jag förväntar mig detta... :P... Jag får lägga upp en plan.
Iallafall så fick jag ett filmtips av Magnus. The House Bunny. Komedi av bra kvalite tydligen. Måste ses!!

Nu blir det att värma den där tekoppen jag pratade om. See ya!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback