Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag är dagen då romantiken ska flöda och alla lyckliga par firar sin kärlek till varandra. Och traditionsenligt ska jag och min älskling ha en mysdag hemma med romantisk stämning och mycket kärlek.
MEN
Som min älskling så klokt sa så är det ALLA hjärtans dag. Och vem har inte ett hjärta?!! Detta är allas dag och förhoppningsvis har alla någon de älskar. En mamma, en vän, son/dotter eller som i mitt fall en sambo.
Det finns alltid en anledning att fira. Och nu råkar just denna underbara kille vara min anledning.

Det är inget undantag denna dag att du är den mest underbara personen jag träffat. Jag älskar dig mer än jag kan förklara i ord.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback