090204 går mot sitt slut

Sorgligt det låter. Detta datum kommer aldrig att återkomma till jorden. Haha... jaja...!! More days to come eller hur?!!!  Fast jo.. det kommer ju att återkomma på sätt och vis.  4 februari år 3009 kommer ju skrivas på samma sätt (090204). Känns dock inte som att jag kommer kunna fundera så mycket på det just då så vi lägger ner dessa funderingar och koncentrerar oss på nuet. Snart är min onsdag denna vecka över. Jag ska krypa till sängs och vakna upp torsdagen den 5 februari 2009. Är väl tanken iallafall. Jag kommer garanterat att vara minst lika trött som i morse för det har blivit värre och värre varje morgon denna vecka. I morse fick jag verkligen tvinga mig upp ur sängen och in i duschen. Men inte ens det hjälpte. Jag vaknade nog inte till förrän framåt lunch. om ens det.. :P... Ser fram emot en skrivvecka så jag får sova ut. Want it, need it!

Jag och älsklingen har tryckt i oss burgare och tittat på serier. Och så har jag spelat ett skojsigt spel från http://www.bigfishgames.com/ Det trista är ju att man endast får en testtimme att spela på. EN TIMME GÅR JU SÅ FORT!!! Men lika bra va väl det nu förstår jag så jag kommer i säng i någorlunda tid. Attans måste ju hämta tvätten också. Att tvätta är ett nödvändigt ont som jag sa till Nettan tidigare. Såååå tråkigt!!!!





GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback