Planer jag har

Behöver en ny almanacka, dels för att min går ut när 2009 tar slut och dels för att jag behöver skriva in mina framtidsplaner någonstans.

Några av mina många planer just nu:

* Krama och Hälsa Mamsen välkommen hem efter två veckor i Thailand.
* Julhandla i Örebro med Madde och Älsklingen.
* Njuta av lovet, julhelgen med familjen och sovmornarna.
* Tillbringa en vecka med det underbara gänget i Branäs. FY FAN VA KUL VI SKA HA!
* BOKA RESAN TILL SPANIEN VI PRATAT OM!!!

Japp till sommaren är det tänkt att vi med buss tar oss till värmen i Spanien. Med mamma, pappa och förhoppningsvis syster Stjernberg. Längtar tills den är bokad och klar så jag har något att längta till. Behöver det för att orka plugga klart detta år. Är nere på botten i motivationsskalan just nu. Värre än någonsin tyvärr!! Men i och med detta kanske det vänder. Vi får hoppas på det!! :)

Tossa de Mar Beach

Tur att det är jullov snart. Nedräkningen har börjat.

4 skoldagar kvar!!


Kommentarer
Postat av: J

har oxå börjat min nedräkning :D nu är det faktiskt bara 3 skoldagar kvar! Wohoo!

2009-12-08 @ 15:17:51
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback