Lite sömn vore skönt!!

Jag önskade så att det bara var en hemsk mardröm när klockan ringde imorse. Att jag kunde vända mig om, kura in mig i täcket och somna om. Men det var ingen dröm.... jag blev tvungen att stiga upp ur min varma säng och starta dagen.
Somnade på bussen också och då gick självklart resan hur fort som helst. Hade önskat mig nån timme till även där.

Har redan fått ändra några utav mina planer denna vecka. Inga utav de jag nämnde igår. Men morgondagen består tydligen av en Mattegympalektion som vi måste närvara på vilket gör att min lektion på Åsenskolan måste skjutas fram nån eller ett par dagar. SUCK!! Jag känner mig verkligen superduperstressad när det gäller det mesta för tillfället. Tidsbrist har ofta den förmågan att påverka mig negativt!

Nej kaffe kanske vore värt sina kronor just nu.

Ha en bra tisdag!!




Extremt mycket sötare än mig, men tydligen lika trött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback