Jaså...jaha ja!

Här satt jag och väntade på Paradise Hotel och så visade det sig att de också tagit jullov. Tråkigt just i denna stund, men bra för då missar vi ju inget när vi är borta. De skulle börja sända igen den 4 januari och då i timmeslånga avsnitt måndagar och tisdagar. Blir perfekt det!!

Nu kan jag absolut säga att alla juklappar är färdiga för Sofie meddelade precis att hon har jobbat klart med mina figurer. På onsdag ska jag äntligen få se dem. Blir mys att få en liten glimt av familjen Petersen/Lohse också. Speciellt lillkillen då det är han som förändras mest mellan gångerna hehe!!

Nej nu ska jag se en dokumentär om Tsunamin som Sandra precis tipsade om!!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback