Jag kan se att det har snöat... :)...

När jag väl har sovmorgon så är det alltid nått som stör min skönhetssömn. Grannens borrande och spikande har satt fart igen. Och visst höll det på ända tills jag klev upp.... nu är det plötsligt tyst.
Jaja det är ju inte deras fel egentligen. Det är ju vardag. Men det hade varit skönt att få vakna upp utvilad.

Väntar med spänning på att älsklingen ska komma hem och berätta hur det gick på kemiprovet han gjorde förra veckan. Han har ju klarat allt hittills och klarar han detta så är han klar med kemin. Stackarn har ju två till prov innan jul så det vore ju skönt att få bocka av detta.

Idag ska jag träffa Åsa på Åsenskolan. Mest för att jag behöver fråga lite saker inför en skoluppgift jag har, men också lite för att jag vill. Hann prata en sväng med henne i fredags och fick höra den glada nyheten... :)... Det har visst hänt mycket sedan jag var där sist hehe.

Nej nu ska jag förbereda lite lunch och sedan hoppa i duschen.

Åh HOPPAS HOPPAS att min tv har kommit idag också så jag kan hämta ut den sen!!


Kommentarer
Postat av: gabriella,

jag vaknade så glatt (inte) till det borrande ljudet jag med.. höll på att bli tokig.. :p



det är så roligt att hon ska få barn men tråkigt för då kommer jag antagligen få någon annan sen på VFUn nästa år :s

2009-12-15 @ 14:30:38
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback