Jag är väl ingen bilmekaniker heller

Jag har precis vaknat, har fortfarande sprängande huvudvärk och grannen borrar nu ännu värre så att det smärtar i hela min kroppen. Och fortfarande har jag lika mycket att göra. Dock blir jag nu tvungen att hoppa över några utav sakerna för att jag ska hinna. Ska börja med att läsa färdigt en bok som söta Johanna ska låna imorn. Sen måste jag och älsklingen ta med en ficklampa och lite papper och gå och kolla oljan i Mamsens bil. Lampf*n började lysa i morse och jag fick smått panik. Stressad som vanligt skulle jag absolut inte hinna springa in på nån mack och sedan gräva ner mig i bilen för att hitta hålet där man fyller på olja. Men jag ringde Storebror och han tyckte jag skulle kolla nivån innan jag åker från Karlstad. Sagt och gjort, men inte fatta jag nått mer för det. Skitsvårt att se på den där försbaskade stickan och tröttheten och huvudvärken påverkade mitt humör. Nej det fick vara tills jag kom hem bestämde jag. Och inte f*n lyste det nån lampa på vägen hem inte. Nej det hade förmodligen blivit nått fel bara en liten stund. Men för att vara helt säker ska jag alltså med Henriks hjälp se om jag behöver fylla på nån olja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback