HURRA HURRA HURRA HURRA

Välkommen Fredag, Välkommen 18 december 2009. Idag är det en speciell dag. En dag värd att fira. Idag fyller nämligen vår allas Mange 23 år. Blir intressant att träffa honom sen och se om han har börjat få någon skäggväxt ännu, räcker inte med några strån på hackan nu inte när man är 23år GAMMAL.

Haha den sista meningen fick jag hjälp med medan jag satt i telefon. Hm...ni kan ju gissa vem som utformade den hehe. Jag funderade bara över om han växt något... ;)...



Eller om han kanske fått lite mer färg under natten... hehe... kort på oss från i somras...eller om det var sommaren innan... jaja hur som helst så är det Magnus till höger och jag till vänster, men det har ni kanske redan klurat ut? ;)... haha




Kommentarer
Postat av: gabriella,

ojdå, du bländar inte solen iallafall ;)

2009-12-18 @ 12:20:34
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback