(God)Morgoninlägg

God Morgon... hm... skriver man verkligen så? Jag fick en blackout och tycker det ser helgalet ut. Morgon... jo jag vet ju att det är rätt, men jisses så fult ord. Jaja bara en plötslig tanke.

Jag blir nog aldrig van att vakna så extremt tidigt. Lika trött varje gång!!
Sannolikhetslära står på schemat idag. Något jag aldrig fick läsa i skolan så det kan bli en utmaning. Har faktiskt läst om det i Henriks gamla matematikböcker från gymnasiet och delar av det förstod jag, andra delar var rena grekiskan (vilket innebär oförståeligt då jag inte kan grekiska)... :P...

Igår lämnade vi in sista gruppuppgiften. Halleluja va underbart. Bara att hoppas på att det duger åt dem.. :S.
Imorn får jag ju dessutom lektionerna gjorda så då kan jag påbörja samt avsluta de uppgifterna. Ska försöka lägga på ett kol och fixa det redan till veckan. Sedan är det bara redovisningen som ska planeras och genomföras innan vi får ta JULLOV. Shit va skönt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback