Dagens bekymmer

Nageltrång, böld/kula/knöl i ryggslutet, blåmärke på armen samt kan av någon konstig anledning inte röra armen som man ska utan att det gör svinont på baksidan.

Det kanske är dags att skrota mig?!!

Ikväll är det match mot Skoghall och jag tänker hålla alla mina tummar på att hemmalaget förlorar tihi. Låter lite elakt, men det är ju faktiskt sant. I och med att jag hoppas att LFIBK vinner så måste ju Skoghall i samma veva förlora. Svårare är det inte!

På tal om innebandy så drömde jag väldigt konstigt i natt. Bland annat att Henrik sa att de skulle nog vinna ikväll för de har 6 målvakter. Hehe... ja det är ju en del, frågan är bara om det tänkte hålla sig på plan samtidigt eller inte för  om jag inte har fattat helt fel så är det en målvakt på plan som gäller?!!! :)
Sedan drömde jag även att jag satt och tittade på nån komedi och så helt plötsligt kommer älsklingen in med svart hår. Hehe något som ALDRIG skulle hända i verkligheten så det var ju skoj att man fick en glimt av hur det skulle kunna se ut.
Och faktiskt så föredrar jag honom i blondt.. :)... Svart var kanske lite väl drastiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback