Rulla tummarna all night long

Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Sitter mest och tycker synd om mig själv för att jag är ledig, inte har något att göra och inte  vill gå och lägga mig än eftersom JAG ÄR JU FAKTISKT LEDIG. Det gäller att ta vara på den tiden. Vaken länge, sova länge.... konstigt att jag alltid ska hamna i det mönstret!!
På lördag är det monsterpass igen. Ännu värre denna gång faktiskt. 13,5 h på jobbet. Får sitta med sugröret i kaffekannan för att orka. Nä då... det går minsann bra när man väl är där. Men det är inget pass jag skulle önska mig många av om jag jobbade heltid. 
Sedan har jag alltså bara en vecka kvar på jobbet. Sjukt va fort det går. Skolstart snart ju. Jag får smått panik. Hade ju önskat mig en utomlandsresa eller en husvagnstripp till innan dess, men det finns det varken pengar eller tid till. Älsklingen har sitt upprop redan den 17 augusti. Men jösses, har jag ens berättat att han kom in på Bergskolan?!! Jovisst.... Tekniskt basår och matte står på schemat tills hösten. (GRATTIS GRATTIS ÄLSKLING) Precis som för mig. Förmodligen kommer vi att få slå våra geniknölar ihop fler än en gång. (Jessica, synd att Johan redan läst basåret annars kanske de hade hamnat i samma klass, men skolan är ju inte så stor så de stöter nog på varandra ändå hehe).  

Nehe vettja om jag ska ta den där turen till drömmarnas värld nu iallafall. För visst är jag lite trött ändå såhär när jag känner efter!

Godnatt då... och dröm sött!! Det ska i varje fall jag försöka med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback