OKEJ!

Tänk att det kan ta så på krafterna att vara i badhuset en förmiddag. Henrik sussar sött i soffan och jag kommer garanterat snart att göra honom sällskap. Vi har haft en jättelugn, rolig och mysig dag med familjen Grefves. Vi åkte vattenrutschkana (såklart), badade bubbelpool, simmade, njöt av en god buffé till lunch och drack kaffe ute i dagens sommarvärme. Rogivande och skönt!!

Miranda har ett nytt favoritord. När man berättar ngt eller säger åt henne så säger hon OKEJ ungefär som "jag förstår precis vad du menar". Sedan gör hon ändå som hon vill, men det låter så roligt hehe. Det är en bestämd liten dam det där vill jag lova.

Och vet ni. Tiden är bokad, ideérna snurrar och jag längtar!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback