Mörker, tystnad, tuppen gal!!

Mitt i natta och jag har bara håret och tänderna kvar att polera innan jag ska stega till bussen. Ögonen känns tunga som vanligt på mornarna, men ändå är jag förvånansvärt pigg för att kliva ur sängen före fem. Dock vet jag varför. Måndagar är mina chockdagar. Kroppen har inte fattat ännu vad trött den egentligen är. Tisdagar....de är värre. Då kommer tröttheten dubbelt upp. Och att då veta att det är ytterligare två dagar att vakna av alarmet så tidigt. Det känns hemskt. Men, vad gör man inte för att bättra på sin intelligens. Jösses vad klok jag kommer att vara efter dessa år.... :P.

I helgen händer det grejer iallafall.. Det ser jag fram emot!!

Dags att ila. Trevlig Måndag på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback