Knep och Knåp

Jag har suttit och klurat lite här på morgonen. Problemlösning har varit veckans tema i skolan och jösses va det kan vara svårt. Nu har jag iallafall funnit svaret, endast det klurigaste problemet kvar. Att finna flera olika lösningar som vi kan presentera för de andra. Får hoppas att mina studiegruppskamrater är klipska nog att komma med lösningar.



Igår fredags köpte jag Aftonbladet och tillhörande skvallertidningen klick. Känns liksom mer som helg då jag gör det. Men när jag sedan läst igenom tidningarna så blev jag lite smått irriterad på hur de lägger fram saker och ting. Bland annat stod det om Mats Sundin. Han har nu fått sitt drömbröllop. Men frågan är ju om de ens frågat om detta var hans drömbröllop? Vad innebär ett drömbröllop? Känns för mig som en önskan nästan omöjlig att uppnå. Perfektion är svår att nå även i drömmen!!
Sedan stod det på framsidan av klick att (Let´s dance Cissi) Lämnar Martin. Nedanför står det att de har separerat... ja men har då inte Martin lämnat Cissi lika mycket som hon har lämnat honom?
Jag tycker bara att det låter så löjligt ibland.
Och ändå kan jag inte låta bli att både köpa och läsa dessa tidningar, konstigt hur det är!! Då antar jag att de har lyckats trots allt. Vi är antagligen så lättlurade när vi läser rubrikerna.



Nej nu har jag skrivit av mig för denna morgon. Klockan går och snart är det dags för mig att kliva ur mysdressen. Ska promenera upp till hallen om ett par timmar för att se LFIBK möta Fagerhult!

Ha en bra söndag!!




Grabbarna efter sista matchen i våras. Från division 2 upp till ETTAN.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback