Jag måste få tala ut om detta

Min pojkvän har två flickvänner.

Jag är som ni förstår den ena. Mig kryper han gärna upp i soffan med, myser och pussar på. Nummer två tycker han om att kommunicera med då denna är aningen intelligentare än mig. Ja det måste jag faktiskt medge att hon är. Och även om jag bjuder upp till lek som älsklingen uppskattar så bjuder hans andra flickvän på nya äventyr mest hela tiden. Känns som att jag konkurerar med en stark motståndare.

Jag har dock insett att detta är något jag måste vänja mig vid om jag ska leva med denna man. Och det väljer jag att göra. Jag och nummer 2 får lära oss att leva med varandra och ge varandra det utrymme vi behöver för att det ska fungera. (Även om jag inte alltid gillar att se dem spendera så mycket tid tillsammans) 

Låt mig presentera Datoria:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback