It´s time for some action

Hey... ledigt, varmt och alldeles alldeles underbart.

Jag har precis landat här hemma efter en morgonpromenad i värmen. Tog inte lång tid innan svetten kom. Härligt och precis vad jag behövde!!

Denna förmiddag ska jag ta plats i köket. Måste ju ha nått att bjuda på när mamsen och familjen Grefve kommer på besök. Vi lyckades ju så fantastiskt bra med kladdkakan och marängerna sist vi bakade så vi tänkte satsa på det igen. Himlans smaskigt och förhoppningsvis blir det lika lyckat idag.

Klockan två måste jag dock vara duschad och sittande i hallen. Första träningsmatchen för mina grabbar. Eller ja.. alla är väl inte mina. Men Henrik tror jag att jag kan räkna in iallafall.

Nej nu är vilan slut, bäst att sätta fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback