Hur ska en powernap gå till?

Att ställa klockan på 20 minuter när man är supertrött för att ta sig en powernap är ju omöjligt. Om du inte har något som väntar efter att du har sovit så stänger du ju av klockan när den ringer efter 20 minuter och SOMNAR OM. Det gör iallafall jag. Så idag brydde jag mig inte ens om att ställa någon klocka. Jag somnade och sov tills jag vaknade. Visst känner man sig först lite seg, men sen kommer den energi man innan saknade. Nu har jag diskat och plockat här hemma så nu kan jag i god ro sätta mig för att titta på film och mysa med älsklingen. Perfekt!!! 

 


Kommentarer
Postat av: sandra

Ja tack själv:) du får komma oftare hörru :)

ja är snyggt med choklad brunt tycker jag du ska köra på, lite djupare färg så som håller sig längre:)

page är jätte fin o du skulle passa kanon fint i det :)

bara du inte ångrar dig eftersom du ville spara oxå:)? men behöver ju inte ha så kort, du kommer ju ändå ha längder kvar framtill:)

när ska du dit :D?

Barabra:) förutom huvudvärk pga av nacken :(

har jätte ont nu :(

o så är niklas o fiskar, åkte igår o kommer hem på söndag :( får sovasjälv.. mörkrädd hehe :)

sov gott gumman så hörs vi!!

Puss o Kram

2009-08-06 @ 23:13:13
URL: http://sandraz86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja tack själv:) du får komma oftare hörru :)

ja är snyggt med choklad brunt tycker jag du ska köra på, lite djupare färg så som håller sig längre:)

page är jätte fin o du skulle passa kanon fint i det :)

bara du inte ångrar dig eftersom du ville spara oxå:)? men behöver ju inte ha så kort, du kommer ju ändå ha längder kvar framtill:)

när ska du dit :D?

Barabra:) förutom huvudvärk pga av nacken :(

har jätte ont nu :(

o så är niklas o fiskar, åkte igår o kommer hem på söndag :( får sovasjälv.. mörkrädd hehe :)

sov gott gumman så hörs vi!!

Puss o Kram

2009-08-06 @ 23:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback