Hjälp vad ska jag ta mig till...

Det är måndag idag, det betyder att det är onsdag i övermorgon. Men inte bara det. Det är ju denna onsdag som jag ska till Helen och ta beslutet om att kapa eller spara. Och jag har fortfarande inte bestämt mig. Tankarna har vandrat från framåtlutad page i mörk chokladbrun ton till att spara längderna och eventuellt göra mig blond igen, men sedan vidare till en längd strax ovanför axlarna med en väldigt mörkbrun färg. Det sistnämna är vad som gäller just för stunden, vad jag känner imorn eller på onsdag kan dock vara helt annorlunda. Det är såååå svårt!!

Några av de närmsta har fått rösta på kort/långt, blondt/mörkt... och det enda tydliga svaret jag har fått är mörkt. Så förmodligen är det vad jag passar bäst i. Men längden då?

Nån som har nått förslag? Vad som helst!!! Vill ju testa nått nytt...

Ungefär såhär ser jag ut i dagsläget...



Inte okej alltså.... nått måste ju göras!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback