Endast tid har passerat

2 timmar och ett antal minuter har passerat sedan jag skrev förra inlägget och ännu har jag inte börjat min första lektion. Tänker man på det så är det ju otroligt mycket tid som passerar bara av att jag reser. Känner avund när jag tänker på att Älsklingen har råd (i fråga om tid) att försova sig några snooze för att ändå hinna till skolan i tid. Själv måste jag upp på sista inställda signalen annars missar jag bussen.

För att försöka hitta något positivt med att jag reser hit till Karlstad det är att jag har tid att strosa runt i affärer när jag är ute efter något nytt att sätta på kropp eller fot. Annars hade just den biten varit aningen mer krävande.

Nu ni börjar kamraterna ramla in. Ska vara lite social innan dörren till klassrummet låses upp och föreläsningen börjar. Taluppfattning står på schemat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback