En helt ny värld

Jag har alltid trott att dagarna då jag har skola startar när jag vaknar. För alla! Men så verkar inte vara fallet. När jag gick till bussen i morse (6.05, dvs. en hel timme tidigare än vanligt) så var det full fart på folket i lilla Filipstad. Först mötte jag två tidningbud och tanken "bara jag och brevbärarna är vakna så här tidigt" for igenom mitt huvud. Men sedan öppnades portar lite här och där och folk tittade ut, människor kom cyklandes med ryggsäcken på ryggen redo att starta en ny arbetsdag. Jag kände mig plötsligt mycket mindre ensam. Dessutom var himlen blå och solen på väg upp vilket gjorde mig på ännu bättre humör.


Kommentarer
Postat av: Karin

Det har varit riktigt skönt ute idag :)

Sommarvärme när sommaren är slut...



Hoppas allt e bra annars :)

2009-09-01 @ 22:48:35
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback