Att shoppa utan pengar är det bra?

Jag fastnade på hm:s hemsida och råkade visst klicka hemma ett plagg eller två... kanske fler... oops!! Tur att lönen snart ramlar in. Skorna jag kikat på ett tag är på väg hem till mig nu. Jackan var dock slut i min storlek. Typiskt, eller kanske lika bra det va?!! Att shoppa när man inte har pengar är ju farligt.





Ice Age och Crossroads har underhållit mig denna afton. Crossroads är för härlig alltså. Wannabe tror jag det kallas tihi!! Yeah that´s me.

Nu ni nu blir det sängen. Imorn sover jag och älsklingen hos familjen Grefve vilket betyder allt annat än sovmorgon på söndag. Därför tänker jag uttnyttja denna natts sömntimmar till fullo. Minst 8 timmars skönhetssömn. Det är jag värd.





Godnatt gott folk!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback