Att längta är att hoppas och att leva

Är det för tidigt att planera klappar?!! Jag skulle förmodligen svara JA på den frågan om nån annan uttalade den... men ändå kan jag inte riktigt låta bli att tänka på det då jag faktiskt kommit på en bra och rolig klapp. Dock beror det lite på vems namn jag får på lotten i år. Denna är ju tänkt till några väl utvalda hehe. Framtiden får visa huruvida mina planer kan gå  i verket eller inte.

Just nu sitter jag och väntar... och väntar... och väntar. Väntan är så lång när magen skriker efter mat. Skulle ha ätit före älsklingen idag, men det är ju så mkt mysigare att äta tillsammans. Tycker ni inte det?

På tal om mat så hade mamma gjort en ost och kantarellpaj i lördags som vi avnjöt. Sedan fick vi kantareller i maten även under söndagen.... vadå lyxhelg!! Mer av det tack!!



Ska antagligen ut i skogen med Mamsen, Brorsan, Wille (?), Annika och Jörgen på lördag förmiddag. Kanske kan hitta en eller två gula att steka upp och smaska i mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback