3 dagars ledighet

Henrik, William, Miranda, Mathias, Linda och kanske Magnus är det som ska hålla mig sällskap på LOKA imorn. Kan förmodligen förvänta mig en hel del upp för trappan och ner för vattenrutschkanan med en liten knatte i knät. Bra träning för mig det!! Skulle vilja lära William att åka själv, men sist vi frågade sa han prompt nej. Inte tillräckligt tryggt för fasters fegis hehe. Han trivs nog bäst i Henriks knä så att han kommer högt ovan ytan när de plumsar i vattnet nedanför kanan. Och jag förstår honom. Och jag förstår honom. Jag känner mig också trygg i Henriks famn... :)...



Det gör denna kille också... (eller?)
Han som ligger underst heter förresten TOBIAS LUNGSTRÖM... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback