Valborgsmässoafton är på ingång

Har du smakat Euroshoppers Tortilla Chips CHEESE?

GÖR INTE DET

Jag gjorde tabben att smaka för nått år sedan och nu kan jag inte sluta äta när vi köper dem. Och köpa dem gör vi ju såklart. Svårt att låta bli!!! Jag kan inte låta bli!!

Idag har jag jobbat och kvällen framför mig ska bestå utav träning och lite plugg.

Efter morgondagens lektion tar jag helgen igen. Jobbigt liv detta hehe. Nej men det ska bli roligt med Valborg som ska firas i Karlskoga och sedan en helg som ska spenderas i Uppsala med moster m.fl. Superskoj!! Jag, Älsklingen, Mamsen och Syster Yster är det som ska på en liten tripp. Ska verkligen försöka komma ihåg kameran. Har ju iofs mobilen i värsta fall.

Nej slut på pladder. Ha en fortsatt bra dag! ADIOS gott folk


Kommentarer
Postat av: Karin

Dom é supergoda!

2009-04-29 @ 09:09:38
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback