Strunt och lite där till...

Imorse gick jag upp vid halv tio. Då åkte jag också älsklingen ner på stan. Henrik besökte arbetsförmedlingen, jag fixade sommarjobb (finaly), vi solade, tog en runda på systemet och konsum samt åkte till Åsenskolan. Jag smög in med ett påskägg till mina små ettor. Hoppas de blev nöjda över det. Och så fick jag mig MÅNGA kramar också såklart. Man kan ju undra om det va lika mysigt för dem med tanke på att jag precis solat..:P... hehe...

Nu har jag pluggat en stund, men sitter fast för tillfället s jag ska ta en paus. Har tvätt och städdag idag dessutom så första lediga dagen blir väl inte superskojig. Men då har vi det gjort sen så jag kan njuta av ledigheten. Ska iväg och träna ikväll. Har ju varit duktig och satt igång ordentligt med både kondition och styrketräning. Hoppas det håller i sig. Men motivationen och glädjen i att träna är verkligen stark nu.

Imorn är det påsmat hos mamsen, lördag påskmat i nykroppa och sedan kalajs på kvällen.

På måndag ska jag förmodligen åka till Karlskoga för att umgås lite vilket jag verkligen ser fram emot. Ska spendera lite tid med personer jag saknat enormt mycket!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback