Stressa är mitt namn

Jag sitter och funderar på hur sommaren kommer att se ut. Och för att veta när och hur länge jag kan jobba så kollade jag upp när skolan börjar igen till hösten. Usch så blev jag stressad för det också. REDAN...jösses. Förra året kände jag att jag inte fick någon vila mellan skolans sista dag på våren fram tills det att vi började igen under hösten. Jag jobbade nästan hela sommaren och då jag var ledig var jag sjuk. Denna sommar vill jag ska bli annorlunda. Jag vill ha mer tid till att bara göra det jag känner för. Inte känna att jag behöver känna mig stressad de dagar jag väl har ledigt. Nej i sommar ska jag njuta. Jag ska vara lite mer ledig och verkligen njuta av det.

Vet ni... snart har älsklingen tränat färdigt på min crosstrainer...och då... då ska jag få massage. I LIKE IT!!! (a lot)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback