Rubriktorka

Bloggtorka har jag lite då och då, men rubriktorka verkar jag lida av mer än ofta. Fantasin verkar aldrig vilja besöka mig. Lite tråkigt om man tänker på det faktiskt. Men hoppet finns om att det ska bli bättre.

Jag har haft en riktig otursvecka.Vill ni veta varför? Om inte så titta bort.

- Det började med att jag under en promenad.. jag understryker... under en promenad, lyckades sträcka mig eller nått annat skumt. Har iallafall en konstig smärta i ryggen. Känns när jag andas till och med.

- Igår köpte jag kaffe under första rasten och tog med det in på lektionen. Första slurpen och jag hade kaffe på hela det vita linnet. Hur detta gick till är ett mysterium då det inte fanns en droppe på hela muggen... rann ingenstans eller nått.  

- Jag lyckades bidra till att Henriks nya billiga subwoofer fick massa naglack på sig. Den lyxiga, glansiga ytan blev som ny. Alldeles matt och flammig. Oops! :(

- Jag har fått tillbaka min migrän/ryggproblem/nackvärk. Idag har det varit värre än på mycket länge.

- Under gårdagens promenad fick jag väldigt ont i benhinnorna och jag kände mig som en vandrande pinne.

Ja alltså jag skulle förmodligen kunna fortsätta, men det räcker så tycker jag. För idag iallafall.

Till något roligare ämne:

När jag kom hem idag njöt jag av flera skopor glass dränkt i colasås. Mumma. Och till middag/kvällsmat gjorde vi idag en sallad som blev helt underbart ljuvlig. Godaste jag ätit på länge.

* Grillad kyckling
* Gurka, Tomat, Paprika
* Salladsnötter (blandning av pumpafrön, solrosfrön och cashewnötter)
* Fetaost
* Rödlök

Nej nu ska jag strax ner till tvättstugan och slänga i nästa maskin. BORING!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback