NEJ, söndag imorn igen!!

Tänk att helgen alltid ska gå så fruktansvärt fort. Nu är det bara sega söndagen kvar innan det är dags för en hel veckas skolgång. Ja det är sant...en hel vecka. Fulla dagar dessutom så ni kan tro att jag kommer vara trött till veckan hehe.

Idag har jag iallafall hittat en ny spännande bok i Familjen Stjernbergs bokhylla. Jag har insett att jag fullständigt suger i spelet Racko. Jag har njutit av årets första grillbit. Jag har insett att jag älskar sallad med rödlök och fetaost. Jag har mumsat utav Magnus och Patriks godis så nu är jag skyldig dem nya godsaker. Big Brother är en intressant dokusåpa som jag faktiskt hade kunnat tänka mig att delta i då det sändes. OCH... just nu tittar jag på kvällens Robinson vilket till sist får mig att inse att det programmet skulle jag aldrig delta i. Aldrig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback