Låååångfredag

Jag och älsklingen startade dagen med frukost och sedan ett pass på gymmet. Kändes riktigt gött och är väldigt nöjd med veckans alla träningspass. Nu är jag igång!! :)

Nu har vi anlänt hos Mamsen och maten håller på att dukas fram på bordet. Här ska avnjutas en härlig påskmiddag. Väntar bara på att familjen Grefve ska kliva in genom dörren så kan festen börja. När det lugnat ner sig lite och kvällen går oss till mötes så ska vi faktiskt färga mitt hår. Japp, fick lite smått ångest igår efter mina funderingar så nu ska utväxten bort, det dassiga ska bli glänsande chokladbrunt och uppljusade slingor ska skapa nyansskiftningar i mitt hårsvall. Får hoppas på det bästa.. ;P...

Nu ska jag vara sällskaplig.

GLAD PÅSK och en stoooor KRAM 


 





Kommentarer
Postat av: elin

Det är absolut sant!!! :) jodå, den dög väl. inte den bästa men.. det får väl duga antar ja!:P hoppas du haft det bra! kram

2009-04-12 @ 12:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback