Djup inandning och en stor suck

Jösses va trött jag är nu. Sa direkt när jag kom hem att jag skulle lägga mig och vila direkt efter maten. Och än sitter jag upp.. vaken dessutom.. :P.. Gör ju ingen vidare nytta när jag är såhär!!

Vi har diskuterat och läst och funderat och läst jag och Babe.. om en såndär liten vovve ni vet. Sugna? JA!! Vi har nog dessutom hittat en ras som tilltalar oss båda vilket bidrar till att suget växer ännu mer. Det skulle ju passa sig bra nu när älsklingen är hemma. Och när han eventuellt ska börja studera nära hemmet.

Nä nu måste jag koppla bort tankarna från dessa lockande små godbitar. Får ta mig en tupplur istället och låta drömmarna visa vägen!! (hoppas de visar mig den RÄTTA vägen) hehe

Eftermiddagsluren ska nu genomnjutas!!

ZzzZzzZzz................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback