Dagens utflykt

I natt sov jag inte många timmar och det kanske är tack vare denna brist på sömn som jag på nått sätt fått oförklarlig energi idag. Övertrött?? Kan också bero på det vackra vädret!! Solen sken och fåglarna kvittrade när jag tog Fokusen till skolan i morse. Med radion på hög volym och solens värmande strålar så kände jag genast hur det goda humöret växte. Och bättre blev det. Vår kära grupp för veckan fick äran att starta dagens redovisningar, men då möttes vi av en eller kanske till och med flera tekniska problem. Detta löste sig dock till det bästa då jag och Johanna fnissande tog oss an problemen.

Skoldagen skulle sluta klockan halv tre, men eftersom vi hade turen att få "den goda" läraren så fick vi sluta redan tolv. Rena lyxen. Vid detta tillfälle fick jag gå den enda negativa delen av dagen till mötes. Det var sista dagen jag och Johanna.W var i samma studiegrupp. Det var nog det roligaste på hela veckan. Att lära känna henne mer. En kanongo tjej får jag lov att säga! 

Under min färd hemåt kände jag vårkänslorna spritta i kroppen. Jag kände att det var dags för en liten utflykt. Nått måste vi få ut av denna underbara dag. Planerna började direkt att smidas. Och såhär har vår dag sett ut...

Mustangen hämtas i garaget
Med vinden i håret tar vi oss till Bjurtjärn och hälsar på Mamsen
Efter en välbehövlig kopp kaffe går färden vidare mot karlskoga
Vi byter ut Musse mot en barnvagn och tar promenaden till förskolan där William och Miranda väntar på att bli hämtade
Lek och bus i lekparken
Musse och Vi vill vara med på bild
Magen smörjs med MAX
Dags för bilfärd hem
SÅ SKA DET LÅTA, Godis och Coca Cola


 
Med vinden i håret..

 
Inte svårt att avgöra vem som är coolingen här inte ;)


Kul att även Storebror hamnade på bild. Eller ja, iallafall hans skugga :P.. hehe

Efter en dag som denna kan man inte känna sig annat än SUPERNÖJD.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback