Bara så ni vet

Just nu sitter världens jobbigaste människa bredvid mig. Henrik har sån överskottsenergi och går både sig själv och mig på nerverna hehe. Han har fått erbjudande om ett sommarjobb och på ett vis ställer det till det en aning, men på många sätt är det också kalasbra. Då blir han ju iallafall lite lugnare och så tjänar han förhoppningsvis en kosing så han kan köpa fina presenter till mig. Kalasbra som sagt!!

Nu omringas jag även av Madde och Magnus... kalas här i Nykroppa förstår ni. Mamma Stjernbergs tur idag. Lite i förskott då hon ska bort på sin riktiga födelsedag på lördag. Sicken kvinna hehe....

Nej see you later när kalasmagen gör sig bra i min lilla (?) mage.


Kommentarer
Postat av: lella

Gud vad dum du är! madonna är ju snygg, men du är såklart ännu snyggare:D!

Japp jag ska hälsa!

ha det!

kram

2009-04-16 @ 21:04:53
URL: http://lellawahlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback