What should I do?

Tänk att det alltid kommer dagar då man känner sig extra ugly betty style. Som att man inte riktigt vet hur man ska styla sig för att få ordning på sitt utseende. Just nu är jag trött på håret. REDAN!! Ångrar väl inte hårfärgen, men känner att det är svårfixat. Vet inte hur jag ska göra iordning det snyggt... blä för dåliga hårdagar!! Och när de är många på rad är det extra trist...

Tankarna maler... passar jag kanske bättre i blondt trots allt? Ska jag skaffa hårförlängning? Passar jag bättre med eller utan lugg?

Nää om hjärnan ändå bara kunde ge upp och vara nöjd nångång. Sluta sätta griller i huvudet på mig som gör att för varje gång jag tittar i spegeln så blir jag bara mindre och mindre nöjd över vad jag ser. Titta inte i spegeln då....ja ELLER HUR? Om det vore så enkelt!!
 


Varför ska man alltid önska att man såg annorlunda ut? Va enkelt, skönt det var om man bara vore nöjd!!

Kommentarer
Postat av: sandra

Oki :) jag tänkte mig nog mer blont lite emr guldigt fats ändå kallt :)

puss

2008-09-11 @ 23:26:44
URL: http://sandraz86.blogg.se/
Postat av: Nettan

För tusan!! Du är alltid snygg och det hör till att man känner sig så där ibland.. Men men, jag tycker du passar som du har nu.. Allihopa:)



Jag somnar nog snart... Får sova innan man åker till F-stad å ska titta på grabbsen tror jag.. KRAM

2008-09-12 @ 11:20:01
URL: http://nws.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja jag håller då med! Är inne i en sådan period just nu, hatar allt! Tänker precis som dig, det där med håret bl.a. :P Lugg, inte lugg? Långt hår eller som jag har? Assvårt, tänk att man ändå har så mkt att välja bland :P I-landsproblem ja? Ha en bra helg! Kram

2008-09-12 @ 16:37:19
URL: http://angelwhite.blogg.se/
Postat av: evelina

Du är hur fin som helst. Och ditt nya hår behöver du inte oroa dig för, alltid lika snyggt! vet inte hur du lyckas :)

2008-09-12 @ 23:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback