Vart ska jag börja?

Jag känner att jag har MASSOR att göra, men vet egentligen inte vart jag ska börja. Jag har en skoluppgift som ska lämnas in på fredag. Den måste jag börja med. Jag har en examinationsuppgift som ska lämnas in nästa fredag. Den måste jag börja med. Dessutom missar jag ju måndagslektionen eftersom jag ska jobba. Det innebär lite stress. Men men....har ju endast mig själv att skylla.

Idag är jag...hm.. trött som vanligt hehe. Dock inte alls som igår. Idag har hjärnan fungerat snäppet bättre. :) Vi har haft en dag full med spännande lekar, sånger, svampplockning m.m. Dagarna går fort när man arbetar med barnen. Kan vara för att jag trivs så otroligt bra!!!
 
Ikväll är det idol. Tycker väl att programmen mest består utav reklam och annat dravvel, men de duktiga sångare man får se glimten av nångång då och då gör ändå timmen värd att spendera.

Nu ska jag prata lite med Mamsen över msn innan det är dags att slå på tv:n. See you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback