Världens tröttaste kvinna

Ja idag kan jag nog slå rekord. Guiness nästa? Jag har varit så extremt trött hela dagen och är det fortfarande. Ingen höjdare alls faktiskt. Tur att jag bara gick som praktikant idag så jag ej behövde tänka på ALLT. Det måste jag dock göra till veckan för då är det dags att hoppa in och jobba igen. 4:an denna gången. Samma klass som jag hade praktik i förra året.... ska bli sååå kul. Det är verkligen en underbar klass. Det är säkert denna nya etta jag har också, men jag har inte hunnit lära känna dem riktigt än bara.
 
Imorn är det skogen som gäller på morgonen. Jag ska klä mig varmt. Det blåste ju svinkallt ute idag. Nästan så det är dags för vinterkläderna att kliva ur garderoben. Usch avskyr kyla... inte konstigt att jag mår så underbart gött när jag är utomlands (de gångerna jag lyckas hålla mig frisk då såklart *pik*)...

Nu ska jag krypa ner i sängen, lägga huvudet på kudden och förhoppningsvis sova skönt så jag känner mig utvilad imorn när alarmet ringer. Usch, fy och blä... om jag ändå vore en morgonmänniska.

                                        
                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback