Vad är det för dag idag?

Är det en vanlig dag?

Nej det är ingen vanlig dag för det är Nettan och Sarfves födelsedag. HURRA HURRA HURRA....HURRA!!!!

Hoppas ni båda får en kanonbra dag och att ni får allt ni önskat er..:) vilket förmodligen inte riktigt kommer hända då, eller hur Nettan?!! hehe... men önska, drömma, hoppas går ju!! Extra KRAM till dig stumpan!!

Nu väntar skolan på mig... bäst jag ilar iväg så jag ej missar bussen. (vore ju väldigt sorgligt) hehe.. Nä usch så ska man inte säga för missar man sedan bussen så tror ju alla att det var meningen.. :P... Jag ska inte missa bussen tihi!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, nej.. Jag kommer då inte få det jag önskat mig:) Men men, drömmer väl vidare..



Jag har fått blombud!! Jag är sååå glad efter alla snälla sms också!! Vi syns sen! Ska väl äta lunch med Frippen å Henken om nån timme..



KRAM

2008-09-03 @ 10:57:57
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback