Utebliven shopping

Efter en eftermiddag i skolan kände jag mig alldeles för trött för att bege mig på en shoppingrunda. Jag for hem istället och nu sitter jag här i datarummet. Henrik tittar på ett avsnitt av Greek och sedan ska vi laga mat. Kebab och ris får det bli. Yummi... :)....

Igår när jag låg i sängen och skulle sova så kom jag på vad jag ska ge Henrik i födelsedagspresent. Jag kommer givetvis inte skriva vad här... hehe.. men jag tror det kan bli riktigt bra!!! Förmodligen nått han uppskattar skulle jag tro... eller hoppas jag väl iallafall.. :P... Återstår att se om en månad det tihi...

Imorn är det plugg-torsdag... ajajaj va jag måste ha disciplin imorn så jag får nått gjort!! Fram med piskan och kör igång... Kanske till och med några rader denna afton... KANSKE

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja piska är vad som behövs :D

2008-09-24 @ 22:01:26
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback