Tick tack, tick tack....

Klockan den går och går, men kommer aldrig till dörren... Nä det skulle jag ju inte säga...
Meningen att jag ska hoppa i duschen, men mina ben vill inte bära mig. Rumpan känns flera ton tung. Jag är så seg idag!

Gårdagen va jättetrevlig. Efter innebandyn blev det fotboll hos Gurra. Sedan stack vi hem och gjorde oss iordning för att sedan gå tillbaka till Gurra och börja smådricka lite. Där hade vi skitkul med nypåhittade tävlingar.... som Gurra snappade till sig vinsten i. Och sedan for vi vidare till Lungsund. Vackert hus förut, ännu vackrare nu. :)... Där blev det kräftor, vin, musik och trevligt sällskap. Jag, Henrik, Nettan, Tobbe, Nick, David, Bea och Emelie spelade spel och grabbarna satt nån timme i bastun medans vi tjejer stre massa goja nere i vardagsrummet. Skojsigt!! Några glas vin blev till flera glas vin och det ska bli roligt att träffa alla glada lite senare idag. För att se om de är lika glada idag vill säga hehe..

En påminnelse till er som möjligtvis av nått skäl missat det.....

Jag är hopplöst förälskad i min underbara karl....

        

Nu måste måste måste jag hoppa i duschen. För snart är det Kina mat med Nettan som gäller. Och sedan är det match... LFIBK-Lesjöfors... ska bli skitkul....

Ge mig ett L
Ge mig ett F
Ge mig ett I
Ge mig ett B
Ge mig ett K

Vad blir det då?

LFIBK

Nä nån cheerleader talang har jag nog tyvärr inte... ingen hejarklacksanda heller. Jag håller mig nog till att klappa händerna... :)....

Ha en härlig söndag.... imorn är det tillbaka till allvaret igen... Och jag börjar min praktik vecka..... Wiiieee

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej vi har ingen uppgift, bara att umgås med barnen och göra saker som vi tycker är intressanta osv :P Typ passa på att göra det vi vill helt enkelt. Känns rätt bra ändå :)Hoppas din helg vart bra! Kram!

2008-09-14 @ 21:16:14
URL: http://angelwhite.blogg.se/
Postat av: Nettan

Den där kinan har aldrig öppet.. Men det var gött med mat från Babylon iallafall:) En riktigt lyckad helg måste jag säga!!

KRAM

2008-09-14 @ 22:35:53
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback