Sockerbehov

Ååååhhh va jag är godissugen. Glass vore inte heller fel. :P... Jobbigt det är när man inte har nått hemma när man blir såhär. Tänkte förut att jag skulle ta bilen till Ica och unna mig lite sötsaker...men det kan jag väl inte? Jag har ju ingen bil. Gå tänker jag då defintivt inte göra. Fryser bara jag tittar ut på den grå himlen. BLÄ för hösten!!

Nu har vi hittat en superfin present till fasters prinsessa. Lite dyrare än vad jag tänkt mig... men va sjutton det får bli så den här gången.... Presenten till Linda är klappad är klar också så nu får jag börja koncentrera mig på den lite svårare uppgiften. Presenter till älsklingen. Har väl nån idé sådär... men hm... vill ju så gärna att det ska bli riktigt bra. Nått han verkligen vill ha och uppskattar. Svårt detta.. :P... Jag har ju som tur är lite betänketid, ska ta vara på den tror jag....

Trist jag har just nu.... är sådär trött så jag funderar på om jag ska vila en stund... men då vet jag ju att jag somnar senare ikväll....vilket skapar ännu värre trötthet imorn.... Det är nog bara lite socker som behövs, tror ni inte det?

Kommentarer
Postat av: T H E R E S E

va försiktig med sockret gumman :D

2008-09-17 @ 19:56:46
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/
Postat av: Nettan

Haha, jag tycker du ska fylla på lite socker.. Det har jag gjort precis, hittade mina remmar jag köpte på marken, gött:)

Jag tror jag döööör när jag ser Idol, vad tänker folk, haha:) Jaja.. Hmm, skulle behöva mat i mitt kylskåp tror jag.. KRAM

2008-09-17 @ 20:15:23
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback