Snart är det helg...

Imorn är det skolbänken mellan 9-12 och sedan tar jag helgen. Låter slappt, men jag har att litet viktigare besök att göra på fredag så den lektionen får jag hoppa över. Synd egentligen för den verkade intressant. Typiskt!!

Jag har lite beslutsångest inför helgen. Vad jag ska hitta på om jag nu ska hitta på nått. Har fått reda på att några av våra närmsta vänner gjort slut, vilket vi är väldigt ledsna över. Och tjejen bor nu i Örebro. Hade gärna hälsat på henne, men kan ju förstå om det ej passar just nu kanske. Vi får se... Henrik kanske har nån match, hoppas det!! Har längtat så efter innebandyn!

NYHET: Madde har äntligen varit på arbetsintervju i Karlstad. På sätt och vis hoppas jag självklart såååå mycket att hon får jobbet, men å andra sidan skulle jag känna mig ledsen. Det skulle ju innebära att vi får träffa henne mer sällan. Men som tur är väger förhoppningen tyngre med tanke på att Karlstad inte är allt för långt bort. Och så går jag ju i skola där!! Så lycka till gumman!!!!

Ikväll skulle jag ha tränat... gjorde jag det då? Ni kan nog gissa er till svaret!! Jag blir såååå besviken på mig själv. Ska göra ett nytt försök imorn. Hoppas att jag ska få med mig Marie också. Alltid lättare med en vän vid sin sida..:)....

Denna afton får gå till att plugga och sedan laga mat till mig själv och min prins när han, hungrig som en varg, kommer från träningen. Köket bjuder på pasta med baconsås, grönsaker och lättdryck. Yummi.. ;P...

Kommentarer
Postat av: Marie

Åååh nu känner ja mig pressad till å träna imorrn :P Men jag hör av mig imorrn så får vi se! :)

2008-09-09 @ 20:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback